Meie õpetajatest

Tehnoloogiaõpetaja Toomas
Olen Toomas Tanne ja sellest õppeaastast töötan Kostivere koolis tehnoloogiaõpetuse õpetajana. Olen lõpetanud Tallinna Pedagoogilise Instituudi, praeguse nimega Tallinna Ülikool. Omandasin huvitava eriala – üldtehnilised distsipliinid ja tööõpetus, lisaerialaga autoõpetus. Kaua aastaid töötasin Kehra koolis, mille vilistlane ma olen. Tegelen aktiivselt Eesti Tehnoloogiakasvatuse Liidu liikmena ja kuulun ka Eesti Tööõpetajate Seltsi.
Õpetaja amet on huvitav ja põnev. Tehnoloogiatund on teistest õppeainetest erinev, sest õpilased saavad ise oma kätega meisterdada huvitavaid asju. Tehnoloogia – see on lihtne ning eksimist pole vaja karta, sest oskused kujunevad välja ikka ainult harjutades. Oma valmistatud asjadel on suur moraalne väärtus. Ma olen õnnelik, kui õpilastel silmad säravad ja nad tunnevad eduelamust.
Lisaks koolitööle tegelen autojuhtide koolitusega ning olen ka Anija Lions klubi president.
Oma vabal ajal armastan reisida ja puutööd teha. Olen ise ehitanud oma perele suvekodu, mis loomulikult on nii seest kui ka väljast tehtud puhtast puidust.

 

Vene keele õpetaja Ljubov

Olen Ljubov Peterson ja töötan sellest õppeaastast Kostivere Koolis vene keele õpetajana. Õpetajana olen tegutsenud alates 2006. aastast ning minu töö suurim rõõm on näha, kuidas õpilaste silmis süttib säde – kui nad saavad millestki aru, tunnevad uhkust oma saavutuste üle või avastavad, et keel võib avada neile uusi uksi ja võimalusi.
Minu moto on: „MA tahan, MA suudan, MA võin.“ See mõte saadab mind nii klassiruumis kui ka igapäevaelus. Usun, et iga õpilane on võimeline saavutama rohkem, kui ta ise alguses arvab – vaja on vaid julgust proovida.
Kostivere Kooli juurde tõi mind soe ja kokkuhoidev kogukond, kus tunnen, et saan oma teadmisi ja kogemusi jagada ning samal ajal ka ise areneda.

 

Matemaatikaõpetaja Maris

Mina olen õpetaja Maris ja õpetan sellest õppeaastast Kostivere Koolis matemaatikat. Meie kooli valisin ma täiesti teadlikult, sest see on minu kodukool – olen ise kooli
vilistlane ning ka lapsevanema rollis. Kuus aastat tagasi, olles pikka aega töötanud keskkonnavaldkonnas, leidsin end üsna ootamatult hoopis õpetajaametis ja ka uuesti ülikoolis, mille praeguseks olen edukalt lõpetanud.
Õpetajana meeldib mulle eelkõige see, et oma tööga saan päriselt kujundada meie tulevikku, panustada kogukonda, aidata kaasa õpilaste heaolule. Selles ametis on iga päev uus ja erinev ning rutiinil on võimatu tekkida.
Matemaatika on õppeaine, millega on seotud palju eelarvamusi ja vahel lausa negatiivset suhtumist. Minu eesmärk matemaatikat õpetades on, et õpilane õpiks protsessi nautima, liiguks edasi samm-sammult ja mis peamine – julgeks teha vigu! Matemaatikas on eksimine väga oluline, see paneb katsetama ja uusi lahendusstrateegiaid välja mõtlema ning lõpuks ise õige vastuseni jõudes saab õpilane ka sisuliselt teemast aru. Matemaatikat saab õppida vaid positiivses ja stressivabas keskkonnas, seetõttu pööran klassiruumis tähelepanu õpilaste omavahelisele heale läbisaamisele ning suhtun ka ise õpilastesse sõbralikult, mõistvalt ja toetavalt.
Kuigi õpetajaks olemine annab palju positiivset, on see siiski seotud ka suure töökoormuse ja pingega. Enese hoidmine on väga tähtis ning minu jaoks on lõõgastuseks maal elamine, oma aias töötamine, saunaõhtud perega ja lemmikloomad. Oma vaimset poolt laen füüsiliste tegevustega, armastan tervisesporti ja olen pidevas liikumises nii üksi kui koeraga.
Kostivere kool © 2015 Frontier Theme